piątek, 9 czerwca 2017

Kordonk BABYLO DMC Coloris

Jest już u nas dostęny nowy kordonek Babylo Coloris od DMC. Mam u siebie dostępną pełną korostykę, co już pokazywałam dużo wcześniej na blogu, ale teraz dostałam najnowsze kolory.
Jest 6 nowych kolorów i odpowiadają one kolorom muliny DMC Coloris.

 4502
 4506
 4507
 4510
 4515
 4519
 
Kordonek Babylo DMC Coloris ma wagę 50g i występuje w dwóch grubościach nitki:
"10" 50g/267m  i  "20" 50g/367m.
 
Kolory mają fantastyczne nazwy:
 
 Kolor 4502 to camelia


Kolor 4506 to wiosna


Kolor 4510 to klon


Kolor 4515 to Paryż


Kolor 4507 to bungewilla


Kolor 4519 to jingle



Kordonek mam dostępny w grubości nitki "10".
To są zdjęcia zrobione przeze mnie w różnym oświetleniu.




Kordonek jest cudny!!! Jeszcze nie wiem co z nim zrobię, ale wzięłam sobie po jednym motku z każdego koloru. No, nie mogłam się oprzeć:))
Kordonek polecają na serwetki, do frywolitki czy do plecenia łapaczy snów.
Motek w moje pasmanterii kosztuje 16zł.
 
Pozdrawiam!
Pa!

Ps.
Zrobiłam z każdego kordonka małą próbkę:)






13 komentarzy:

  1. Prześliczne kolory. M S-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie sie nim frywolitkuje kupilam juz go u Ciebie raz kolory jak na zdjeciu fajne skusze sie jak przyjade z Myszka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory tych kordonków:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te kordonki i bardzo ciężko wybrać ten najładniejszy;-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny, widzę już z niego piękną frywolitkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusisz, oj kusisz okrutnie. Świetne te kolorowe gwiazdki!!!
    Trzeba będzie pomyśleć o zakupie :)
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne te kolorki! Muszę się wybrać na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ajjj jakie cudne!!!
    Właśnie sobie uzmysłowiłam, że dawno mnie u ciebie nie było :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory,szczególnie Paryż i Klon.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe kolorowe kordonki...jakie tęczowe cudeńka powstają!!!!

    OdpowiedzUsuń