piątek, 25 marca 2016

"Alphabets au point de croix" Helene Le Berre

Z okazji ósmego marca zrobiłam sobie prezent:)  Zresztą każda okazja jest dobra by sprawić sobie małą przyjemność:) Na "zajączka" też sobie coś kupiłam, ale raczej po świętach przyjdzie:(
W Casa Cenia kupiłam sobie książkę "Alphabets au point de croix" Helene Le Berre i bambusowe druty rozm.8.0 od DMC. Książka nie jest nowością wydawniczą, wręcz przeciwnie, ale jakoś do tej pory nie miałam okazji jej kupić a bardzo mi się podoba. Zresztą same zobaczcie.

 




























O takich drutach już dawno myślałam. Ostatnio dziergam z grubej włóczki właśnie drutami w takim rozmiarze. Testuje różne druty a takie ogólnodostępne bambusowe w porównaniu do tych są strasznie tępe.
A te śmigają jak złoto:) No i te piękne kuleczki w kwiatuszki:)) Boskie są!

 
Takie poduszki sobie dziergam:)
 
 
Bardzo się cieszę, że mój karuzelowy koń Wam się podoba i dziękuję za wszystkie wspaniałe komentarze. Myślę, że po świętach zaprezentuję Wam kolejny skończony wiosenny obrazek.
W te święta zamierzam odpoczywać i skupiać się wyłącznie na przyjemnościach:)
 
A że jest to ostatni wpis przedświąteczny to życzę Wam radosnych,
rodzinnych i pogodnych Świąt, oraz mokrego dyngusa!!!
 
 
 
 

20 komentarzy:

  1. Wspaniała książka. Wszystkie zaprezentowane przez Ciebie alfabety mi się podobają.
    Tobie również życzę wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bogactwo literek, naprawdę jest w czym wybierać - super książka ! Druty też piękne i kuszą... ale mam już tyle drutów, muszę się opanować :) Piękna poducha z warkoczami, taka też za mną chodzi, ale mam problem z moim Marcelem kotem, który uwielbia udeptywać poduszki. Takie zrobione z włóczki wydane na pastwę jego łapek z pazurami, będą natychmiast pozaciągane:( Tą którą zrobiłam na szydełku na razie trzymam w... szafie (!) Czekam, może kotu przyjedzie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mu nie przejdzie:)
      Moje koty nie interesują się poduszkami, ale za to koce to już inna bajka:) Też je namiętnie udeptują:))

      Usuń
  3. Wspaniała książka. ..litery są tak pomysłowe ze nie można oderwać oczu.
    A podusia jest poprostu super:-)
    No i oczywiście dziękuję za życzenia i Tobie Edytko tez życzę spokojnych Świąt i wiele przyjemności:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tobie i Twojej rodzinie też życzę wspaniałych Świąt!

      Usuń
  4. Edycji wszystkiego dobrego spokoju radości wspaniałych chwil z rodziną wesołych świąt pozdrawiam serdecznie Justyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Grazie di averci mostrato queste bellissime immagini. Oramai prima di acquistare un libro passo sul tuo blog. Questo è davvero bello!
    Ciao

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka super!!! A i poducha mi się strasznie podoba :)


    Wesołego zająca,
    co śmieje się bez końca.
    Szczerbatego barana,
    co beczy od rana.
    Radości bez liku,
    pisanek w koszyku.
    I wielkiego lania w dniu mokrego ubrania!
    Marta z Rękodzielnika

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesolych i tworczych Swiat Edyta :)
    zyczy Dana

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta książka, to marzenie każdej hafciarki:) Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę zdrowych,spokojnych świąt Wielkanocnych w rodzinnej atmosferze, odpoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny prezent :)

    Zdrowych, pogodnych, ciepłych,
    Świąt Zmartwychwstania Pańskiego,
    wypełnionych radosną nadzieją budzącej się do życia wiosny
    i wiarą w sens życia.
    Pogody w sercu i radości,
    a także kolorowych spotkań z budzącą się do życia przyrodą
    oraz serdecznych chwil w gronie rodziny i wśród przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowych i pogodnych Swiat Wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowych i pogodnych Swiat Wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowych i pełnych radości Świąt Wielkanocnych życzę i pozdrawiam serdecznie :-)
    Marille

    OdpowiedzUsuń